Cilj bloga

Cilj ovog bloga je pobliže upoznati ljude s pojmom liderstva koji je relativno novi pojam kod nas!

petak, 11. svibnja 2012.

Dobrodošli na moj prvi blog!

Moje ime je Josip, student sam 1. godine diplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, smjer menadžment.

Na ovom blogu pisat ću Vam o liderstvu, pojmu koji je relativno novi fenomen.

Saznat ćete nešto više o samom pojmu liderstva, zatim koje su to prve teorije o liderstvu, tko je lider, koje su njegove osobine, te mnoge druge zanimljive stvari.

Nadam se da će Vam se moj blog svidjeti, te da ćete i Vi krenuti mojim putem i pisati o raznim temama u menadžmentu.

Liderstvo se kao pojam prvo pojavilo u neekonomskim društvenim teorijama i po tim teorijma je lider osoba koja, svojim riječima ili primjerom utječe na ponašanje, razmišljanje i emocije značajnog broja ljudskih individua.



"Liderstvo se odnosi na sposobnost razvoja uspješnih planova te na sposobnost uvjeravanja drugih da te planove izvrše, unatoč svim poteškoćama - čak i smrtnoj opasnosti." - Lord Moran (osobni liječnika Sir Winstona Churchilla)

Nema komentara:

Objavi komentar